Wednesday, August 10, 2011

...Λίγα λόγια!

...Πάντα μου άρεσε να ασχολούμαι με χειροτεχνίες. Όταν ήμουν παιδί αγαπούσα τη ζωγραφική και τις κατασκευές με πηλό. Ως ενήλικη, εργαζόμενη μητέρα, έψαχνα τρόπους για να κρατήσω την κόρη μου ευχάριστα απασχολημένη στο σπίτι. 

Η χαρά που προσφέρει η χειροτεχνία που γίνεται μαζί με τα παιδιά, δεν κρίνεται εκ του αποτελέσματος. 
Η χαρά βρίσκεται στον χρόνο που αφιερώνεις στο παιδί, την άντληση ηρεμίας μέσα από τη δημιουργία, τη διδαχή της καλής συνεργασίας, την καλιέργεια της φαντασίας, το ξεπέταγμα διαρκώς νέων ιδεών, τη βελτίωση της ακρίβειας στις κινήσεις.

Πολύ περισσότερο, τα παιδιά μέσα από τις χειροτεχνίες μαθαίνουν την έννοια της συνεργασίας, μαθαίνουν να συγκεντρώνονται στην εργασία που ξεκινάνε και βρίσκουν τη χαρά στην ολοκλήρωσης της εργασίας, γνωρίζουν νέα υλικά και αντιλαμβάνονται τη χρήση τους, κατανοούν τις διαφορές τους σε σχήμα και υφή, συνδυάζουν σχήματα, χρώματα, εκφράζουν σκέψεις και ιδέες που ίσως δεν θα ήταν εύκολο να εκφραστούν με λόγια.
Στην ψυχολογία τους έχει πολύ θετική επίδραση καθώς νιώθουν χαρά και ικανοποίηση με την ιδέα της δημιουργίας , ενώ όταν ολοκληρώνουν το έργο τους γεμίζουν με αυτοπεποίθηση και επιθυμία για να ασχοληθούν και να καταπιαστούν και με άλλα πράγματα τα οποία θα ολοκληρώσουν επίσης.

...Μέσα από την αγάπη μου για να περνάω δημιουργικό χρόνο με την μικρή μου κόρη, ξεπήδησαν μερικές πολύ όμορφες χειροτεχνίες τις οποίες θα παρουσιάσω εδώ.







No comments:

Post a Comment